Nasz zespół tworzy wykwalifikowana i doświadczona kadra. Łączy nas zaangażowanie, pasja do nauczania oraz zamiłowanie do edukacji. Nauczyciele dokładają wszelkich starań aby rozpoznać zdolności uczniów i stworzyć im optymalne warunki do zdobywania wiedzy. Dbamy o rozwój naturalnego potencjału, wzmacniamy w dzieciach poczucie własnej wartości, wydobywając indywidulane talenty. Kładziemy nacisk na naukę przez doświadczenie.
Odkąd pamiętam jestem nauczycielem języka angielskiego na różnych szczeblach edukacji i wykładowcą w Akademii Nauk Stosowanych w Lublinie. Od 2009 roku związałam się z programem eTwinning. Zrealizowałam już kilkadziesiąt projektów międzynarodowych, a większość z nich docenionych zostało Krajową i Europejską Odznaką Jakości. Jestem też trenerem warsztatów komputerowych. Zdolności dydaktyczne szkoliłam na kursie Teaching English to Young Learners na Uniwersytecie Maryland, stypendium Ambasady Amerykańskiej. W 2017 roku zostałam doceniona przez Kapitułę konkursową zdobywając tytuł Nauczyciela Języka Angielskiego BAS 2016 w konkursie organizowanym przez British Alumni Society i OUP. Nagrodą był magiczny czas spędzony w szkole Mayfield w Wielkiej Brytanii na wymianie doświadczeń. W 2018 dołączyłam do grona Microsoft Innovative Educator Experts. W 2019 roku wygrałam udział w Konferencji #EducationExchangeE2 w Sydney. Moje motto: „Nie byłoby nauczycieli, gdyby nie nasi uczniowie. Oni są moją MOTYWACJĄ!!!” W 2021 roku zostałam nagrodzona GLOBAL TEACHER AWARD Przez Fundację AKS w Indiach. Każdego dnia wstaję i idąc do szkoły zastanawiam się co mogę dzisiaj zrobić, żeby być kimś inspirującym dla moich uczniów. Wierzę w to, że każda placówka edukacyjna może być jak teatr, w którym wszystko może się zdarzyć.
Jestem magistrem pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz terapeutą pedagogicznym. Swoje wyksztalcenie zdobywałam na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz Uczelni Korczaka w Warszawie. Dodatkowo w ramach udziału w programie Erasmus + przez pół roku mogłam rozwijać swoją wiedzę i umiejętności w międzynarodowym środowisku w Stranmillis University College w Belfaście w Irlandii Północnej.
W zawodzie pracuję od 2020 roku. Najpierw w przedszkolu a teraz w szkole. Bycie nauczycielem było moim marzeniem z dzieciństwa, które udało się spełnić. Zdobyte doświadczenie zawodowe utwierdziło mnie w przekonaniu, że jest to odpowiednia droga. Lubię rozbudzać ciekawość dzieci, by później obserwować ich samodzielne działanie, zdobywanie nowych umiejętności oraz dzielenie się wiedzą ze swoimi rówieśnikami.
Jestem osobą odpowiedzialną i empatyczną. W kontaktach z dziećmi staram się dostrzegać i rozumieć ich emocje, bo z nich wynika zachowanie. Dzięki temu mogę właściwie na nie reagować uwzględniając cechy indywidualne dzieci.
Przez wiele lat zdobywałam wykształcenie i jeszcze nie powiedziałm ostatniego słowa, ponieważ odkrywanie nowych przestrzeni i doskonalenie moich nabytych umiejętności zawsze było moją pasją.
Tytuł magistra z Pedagogiki Specjalnej zdobyłam na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Moja specjalizacja to Oligofrenopedagogika. W kolejnych latach ukończyłam studia podyplomowe w zakresie logopedia. Dalszą wiedzę i praktyczne umiejętności zdobywałam na studiach podyplomowych – Edukacja i terapia osób z zaburzeniem ze spektrum autyzmu. Ważnym etapem dla mnie były również studia podyplomowe Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka.
Lubię pracować w zespole budując relacje, zarówno ze współpracownikami, jak i z dziećmi, które potrzebują naszej pomocy i wsparcia. Nie lubię się poddawać, ponieważ zawsze trzeba dawać sobie szansę.
Mam to szczęście, że praca jest moją pasją. Lubię grać w gry planszowe i spędzać czas na długich spacerach. Lubię czytać i lubię koncerty bo… prawdą jest, że muzyka łagodzi obyczaje. prywatnie jestem szczęśliwym człowiekiem.
Jestem magistrem psychologii specjalizującym się w pomocy oraz wsparciu psychologicznym. Ukończyłam studia na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim ze specjalizacją poszerzoną o przygotowanie pedagogiczne. Odbyłam również staż w Domu Dziecka im. Janusza Korczaka nr. 2 w Lublinie, gdzie nabyłam nowych umiejętności pomocowych.
Od 2023 roku pracowałam jako psycholog w przedszkolach integracyjnych, doskonaląc swoje kompetencje oraz zdobywając niezbędną w tym zawodzie wiedzę i doświadczenie.
Charakteryzuje mnie empatia, umiejętność aktywnego słuchania, otwartość, cierpliwość, łatwość w nawiązywaniu kontaktu z innymi ludźmi oraz poczucie humoru. Lubię pracować z dziećmi, obserwować ich postępy i motywować w dążeniu do celu. Bywam uparta, ale to właśnie ten upór nie raz pomagał mi w realizacji podjętych przeze mnie wyzwań.
Pisać ładnie nie umiem, a tym bardziej na swój temat. Zainteresowania hmmm… organizacja pod każdy względem, sport. Lubię życie intensywne, urozmaicone, na 150%. Lubię działać o wiele bardziej niż prosić kogoś o pomoc. Często liczę i polegam na sobie i swojej intuicji.
Chcę robić wszystko, nie lubię sobie mówić, że czegoś nie zrobię.
„Rzeczy niemożliwe robię od ręki, a na cuda trzeba chwilę zaczekać.”
Mnie się nie da opisać, mnie trzeba zobaczyć w akcji. Dlatego też wszystkich zainteresowanych Publiczną Szkołą Podstawową Galileo i Publicznym Przedszkolem Galileo w Lublinie zapraszam do sekretariatu przy ulicy Diamentowej 2 w Lublinie każdego dnia od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Marii Curie- Skłodowskiej w Lubinie na kierunku Pedagogika Specjalna o specjalności Surdopedagogika, Tyflopedagogika oraz Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, a także ukończyłam studia na kierunku Rehabilitacja osób z autyzmem i trudnościami w uczeniu się. Cieszę się, że mogę dzielić swoją pasję z pracą zawodową, co dodatkowo motywuję mnie do zdobywania nowych kompetencji i poszerzania swoich umiejętności.
Jestem osobą ciepłą oraz bardzo cierpliwą. Zawsze dobieram metody pracy do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka, zapewniając mu poczucie bezpieczeństwa oraz życzliwą atmosferę. W swojej pracy na pierwszym miejscu stawiam zawsze dobro dziecka pamiętając o tym, że tylko przy ścisłej współpracy z rodzicami, nauczycielami i innymi specjalistami możemy osiągać sukcesy.
Studia licencjackie na kierunku Pedagogika o specjalności opiekuńczo-wychowawczej z terapią pedagogiczną ukończyłam na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W czasie studiów opublikowałam dwa artykuły naukowe. Moja praca licencjacka oraz jeden z artykułów koncentrowały się na wychowawczych aspektach edukacji przez szachy.
Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywałam od 2016 roku pracując jako wolontariusz, pomagając w prowadzeniu zajęć szachowych.
Jestem instruktorem szachowym PZSzach oraz sędzią klasy II. Uzyskane certyfikaty pozwalają mi prowadzić zajęcia szachowe oraz sędziować turnieje szachowe.
Cechuje mnie empatia, życzliwość oraz cierpliwość i wytrwałość. W pracy z dziećmi staram się dostrzec indywidualne predyspozycje, a także dostosować metody pracy do możliwości uczniów.
Szkoła od czasów dzieciństwa jest dla mnie miejscem wzbudzającym pozytywne skojarzenia. Taką szkołę pragnę współtworzyć dla moich uczniów jako nauczyciel języka angielskiego (KUL) i pedagog (UMCS) z wieloletnim doświadczeniem w edukacji publicznej i niepublicznej. Swoją pracę wykonuję z zaangażowaniem i pasją. Kompetencje językowe uczniów rozwijam w urozmaicony sposób. Moje lekcje są dynamiczne, ukierunkowane na praktyczne stosowanie języka i dbałość o wymowę. Ważne jest dla mnie wspieranie organizacji nauki i poczucia skuteczności uczniów. Poprzez pozytywne motywowanie i indywidualne podejście sprawiam, że każdy uczeń czuje się przeze mnie widziany, doceniany i wspierany. Będąc osobą wielozadaniową i otwartą na edukacyjne inspiracje, systematycznie uczestniczę w różnych projektach językowych oraz szkoleniach metodycznych. Ukończyłam studia podyplomowe w zakresie organizacji i zarządzania oświatą oraz edukacji i terapii uczniów z autyzmem. Dzięki nim posiadam szersze spojrzenie na instytucjonalne i psychologiczne aspekty pracy nowoczesnego nauczyciela.